مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-06پزشكي

افزایش 6 درصدی کشف مواد مخدر در قم


استاندار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده به ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان درباره افزایش 6 درصدی کشف مواد مخدر در یک سال گذشته در قم اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست شنبه شب در نشستستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به اهمیت اقدامات روانشناختی در راستای بازگشت معتادان بهبود یافته به بستر جامعه، از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا تعامل بیشتری برای در اختیار قرار دادن روانپزشک ان برای فعالیت در مراکز ترک اعتیاد داشته باشند.

وی همچنین به لزوم برنامه محوری در اجرای مأموریت های این ستاد توجه داد و اضافه کرد: مدیران دستگاه های دولتی عضو این ستاد باید برنامه های خود برای سال آینده ارائه و بر اساس این برنامه، گزارش اقداماتشان را به شکل مستمر به دبیرخانه ارسال کنند.

استاندار قم در عین حال حضور فعال همه اعضای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در جلسات ستاد خواستار شد و افزود: توفیق در انجام مأموریت های این ستاد به همکاری و تعامل فرابخشی همه نهادها و دستگاه ها نیاز دارد.

سرمست ادامه داد: بدیهی است ضعف در عملکرد هر یک از اعضای این ستاد می تواند بحرانی برای همه مسؤولان استان را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی کشف مواد مخدر در قم

افزایش 6 درصدی کشف مواد مخدر در قم