مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-06اقتصادي

اختصاص 4600 میلیارد اعتبار ساخت خانه ویژه مددجویان روستایی


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص 4600 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خانه ویژه مددجویان روستایی کشور خبر داد و گفت: سال آینده 2 هزار خانه برای خانواده های روستایی کمیته امداد و بهزیستی احداث می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد امید ضمن تشریح مهترین اقدام های صورت گرفته برای بهبود زندگی مددجویان کمیته امداد ساکن در روستاهای کشور، اظهار کرد: دولت سهم ویژه ای از محل اشتغال روستاییان با اعتبار 2500 میلیارد تومان به مجموعه کمیته امداد تخصیص داد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال کمیته امداد بین سایر دستگاه و نهادهای حمایتی نمونه است، ادامه داد: کمیته امداد بهترین عملکرد را در زمینه اشتغال و خودکفایی برای افراد و خانواده های تحت پوشش خود، در مقایسه با سایر دستگاه های دولتی داشته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال مددجویان نظارت و پیگیری مستمر انجام می دهد و با رصد مداوم، مددجویان خود را تا مرحله خودکفایی دنبال می کند، اظهار کرد: از محل تبصره 14 قانون بودجه سنواتی، کمک کرده ایم تا کمیته امداد سهم مددجویان خود را بگیرد و در بودجه 1400 هم سهم خوبی برای مستمری مددجویان کمیته امداد لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4600 میلیارد اعتبار ساخت خانه ویژه مددجویان روستایی

اختصاص 4600 میلیارد اعتبار ساخت خانه ویژه مددجویان روستایی