مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-06ورزشي

شوک 30 میلیاردی به پرسپولیس


مدیران پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بودند با ارائه تضامین لازم، مجوز حضور در نقل و انتقالات زمستانی را دریافت کنند، با واکنش شوکه کننده ای از سوی کمیته تعیین وضعیت مواجه شدند و به آنها اعلام شد تنها در صورتی قادر به باز کردن پنجره خواهند بود که این باشگاه .

- جی پلاس، حضور مدیران پرسپولیس امروز در فدراسیون فوتبال برای حل مشکل پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قرارداد بازیکنان جدید با یک خبر شوک آور برای آنها همراه بود؛ پرونده قطور بدهی های این باشگاه و دیون 30 میلیاردی به بازیکنان و مربیان اسبق! بعد از حل پرونده 500هزار دلاری ماریو بودیمیر که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس شده بود، آنها امیدوار به ثبت قرارداد مهدی ترابی و سود بردن از خرید زمستانی خود برابر نفت آبادان بودند که در اتفاقی عجیب این مهم به سرانجام نرسید.

این اتفاق در حالی رقم خورد که جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به همراه ابراهیم شکوری امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با کمیته تعیین وضعیت به دنبال حل پرونده و دریافت مجوز حضور در نقل و انتقالات زمستانی بودند.

مدیران پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بودند با ارائه تضامین لازم، مجوز حضور در نقل و انتقالات زمستانی را دریافت کنند، با واکنش شوکه کننده ای از سوی کمیته تعیین وضعیت مواجه شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک 30 میلیاردی به پرسپولیس

شوک 30 میلیاردی به پرسپولیس