مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-06پزشكي

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به رونمایی سامانه مدیریت کرونا بر اساس هوش مصنوعی «ریسک من» گفت: این سامانه بر اساس اطلاعات فردی، - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به رونمایی سامانه مدیریت کرونا بر اساس هوش مصنوعی ریسک من گفت: این سامانه بر اساس اطلاعات فردی، تاریخچه پزشکی و فاکتورهای خطر به شما توصیه می کند که چه زمانی به پزشک مراجعه کنید و خوشبختانه هر شهروندی می تواند با مراجعه به این نرم افزار در این باره پیش آگهی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه 16 اسفندماه در نشست خبری رونمایی از سامانه ریسک من اظهار کرد: با شیوع کرونا شاهد خیزش عظیم پژوهشگران نسل جوان کشور بودیم که بخش عمده ای از دستاوردهای آنان در شرکت های دانش بنیان تجلی پیدا کرد.

وی با اشاره به کارکردهای سامانه ریسک من در مدیریت بیماری کرونا گفت: با استفاده از این محصول دانش بنیان می توانیم با آنالیز شواهد و مخاطرات، ارزیابی متقن و دقیقی از شرایط بیماران داشته باشیم تا افراد با مراجعه به این برنامه نرم افزاری بتوانند برای نحوه مداخلات پزشکی طرح ریزی کنند.

زالی با اشاره به اینکه در طراحی این سامانه از هوش مصنوعی بهره گرفته شده است، گفت: در استفاده از هوش مصنوعی، هرچقدر میزان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها