مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-06اقتصادي

استقبال وزارت جهاد کشاورزی از اید ه های مرتبط با کاهش قیمت گوشت


وزارت جهاد کشاورزی از هر ایده که منجر به کاهش قیمت گوشت در کشور شود استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، است که کشاورز بتواند با آن مانوس شده و حداکثر عملکرد را از آن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از گیاهان بسیار مهم در باغبانی که منشا ارز قابل توجهی در بخش کشاورزی به شمار می رود پسته است، افزود: نهال ها از منابع مختلف تهیه می شود و علیرغم نظارت های صورت گرفته اما انتظارات ما را برآورده نکرده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: این واحد مکانیزه از ابتدا بذر را مورد نظارت قرار می دهد و از بذرهای مناسب استفاده می کند و با دارا بودن مکانیزم پیوسته و خوبی که از مرحله رشد بذر تا آماده شدن نهال طی 3 سال صورت می گیرد، مراقبت های ویژه ای از آن انجام می دهد.

خاوازی با تاکید بر اینکه مکانیزم رشد نهال در این گلخانه بعد از 3 سال از نظر ریشه دهی حتی در مرحله آخر ممکن است میوه دار شود اضافه کرد: اگر بتوانیم روش آموزش را ترویج داده و انرژی بیشتری برای آن صرف کنیم کشاورزان می توانند افزایش عملکرد خود را در سطح مزارع شاهد باشند و از رقم های متوسط 800 تا 900 کیلو در هکتار به رقمی در حدود 4 تن برسند.

وی افزود: این اتفاق خوبی در تولید نهال پسته است که امیدواریم این واحدها روز به روز گسترش پیدا کرده و کشاورزان شاهد برداشت های بالا در مزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال وزارت جهاد کشاورزی از اید ه های مرتبط با کاهش قیمت گوشت

استقبال وزارت جهاد کشاورزی از اید ه های مرتبط با کاهش قیمت گوشت