مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-06اقتصادي

پروتکل ها برای سفرهای خوزستان جواب داد


بر اساس آخرین اطلاعات و گزارش های منتشر شده، گرچه تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مختلف در هفته گذشته افزایش 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اما این آمار برای استان خوزستان که پروتکل های سختگیرانه ای اعمال شد، - جواب داد و میزان تردد انواع وسایل نقلیه در هفته گذشته 14 درصد کمتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای کشور از تحلیل وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور، در بازه زمانی هشتم تا 14 اسفند ماه روزانه به صورت متوسط یک میلیون و 679 هزار و 974 وسیله نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور تردد انجام داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد و نسبت به مدت مشابه هفته گذشته (یکم تا هفتم اسفند ماه) چهار درصد افزایش داشته است.

همچنین این عدد برای انواع وسایل نقلیه سبک مانند سواری ها 23 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و چهار درصد افزایش را نسبت به هفته نخست اسفند ماه تجربه کرده است.

سفرهای خوزستان کاهش یافت آمارهای تردد در هفته مورد بررسی نشان می دهد که تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به هفته دوم اسفند ماه در سال گذشته 51 درصد برای استان گلستان، 36 درصد برای استان اردبیل، 33 درصد برای استان گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

پروتکل ها برای سفرهای خوزستان جواب داد