مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-06سياسي

سلیمی: فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شدند


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه رهبری از وضعیت بد معیشتی مردم، گفت که ضریب جینی در دولت فعلی نسبت به 40 سال گذشته بدترین وضع را داشته یعنی فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده اند.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه رهبری از وضعیت بد معیشتی مردم، گفت که ضریب جینی در دولت فعلی نسبت به 40 سال گذشته بدترین وضع را داشته یعنی فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سلیمی در اخطاری مستند به اصل 43 قانون اساسی گفت: در این اصل به صراحت تامین نیازهای اساسی، مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است اما دولت برای اینها چه کرده است؟ شما دیروز گلایه جدی و بغض رهبر عزیز انقلاب را مشاهده کردید.

چرا این اصل اجرایی نشده است؟ وی افزود: در بند 2 این اصل تامین شرایط و امکانات کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل پیش بینی شده است.

دولت آمارش را در حوزه اشتغال ارائه دهد.

آیا آمار بیکاران افزایش داشته یا نه؟ آیا سیاست های پیگیری شده توسط عزیزان باعث نشده شغل افراد در معرض تعرض قرار گیرد؟ طبق قانون اشخاص حق دارند هر شغلی به آن مایلند را انتخاب کنند اما آیا یک جوان تحصیلکرده دانشگاهی می تواند هر شغلی که مایل است را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شدند

سلیمی: فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شدند