مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-06اقتصادي

اجرای طرح نظارت نوروزی تعزیرات در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرایی شدن طرح نظارت ویژه نوروزی از 15 اسفند خبر داد و گفت: این طرح تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرایی شدن طرح نظارت ویژه نوروزی از 15 اسفند خبر داد و گفت: این طرح تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

غلامرضا سالاری با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات، حمایت از اقشار آسیب پذیر و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف در سراسر فارس اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات حکومتی استان فارس، سالاری خاطرنشان کرد: این طرح با تمرکز بر اقلام مورد نیاز شهروندان همچون پوشاک، کیف، کفش، میوه، شیرینی، گوشت، مرغ، ماهی و دیگر اقلام اجرایی شده است.

سالاری از حضور فعال 22 شعبه تعزیرات حکومتی استان در این طرح خبر داد و اضافه کرد: گشت های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری دیگر دستگاه های نظارتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، حتی در ایام تعطیل در بازار حضوری فعال دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با واحد صنفی متخلف برخورد تعزیراتی شده و متخلفین اعمال قانون می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت نوروزی تعزیرات در فارس

اجرای طرح نظارت نوروزی تعزیرات در فارس