مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-06سياسي

خاطرات مستند کرامات شهداء جمع آوری شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خاطرات مستند کرامات شهداء جمع آوری شود چرا که زمینه سازتجدید حیات ایمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: یک سال زندگی در شرایط کرونایی و تعطیلی نماز جمعه ها و نمازجمعه و اعتکاف ها و حج و راهیان نور ما را در شرایط ویژه ای قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه به واسطه ضعف در مدیریت فضای مجازی رها شده است، گفت: این در حالی است که دشمن از طریق های مختلف از جمله فضای مجازی حدأکثر بهره برداری را می کند.

عبادی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی یک حرکت مطلوب است، ادامه داد: هر چند تأثیر روحی و روانی حضور فیزیکی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست ولی همین اقدام در فضای مجازی نیز ارزشمند است.

وی گفت: ما در جریان دفاع مقدس کرامت های مختلفی از شهداء و رزمندگان داشته ایم که بسیاری از آنان مستند و قابل بهره برداری است که باید جمع آوری شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جریان دفاع مقدس شرق ملحد همراه با غرب مشرک و … از متجاوز دفاع کردند، اظهار کرد: فرازهایی از دفاع مقدس هیچ بدلی ندارد که این فرازها را نیز باید به جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مستند کرامات شهداء جمع آوری شود

خاطرات مستند کرامات شهداء جمع آوری شود