مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-06سياسي

رساندن پیام ناب اسلام به سراسر دنیا از شبکه سلطان


مدیرشبکه بین المللی سلطان تی وی گفت: این شبکه با زبان انگلیسی برای مخاطبان غیر مسلمان راه اندازی شده تا پیام اسلام را به گوش جهان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری حجت الاسلام محمد کاشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری افتتاح شبکه بین المللی سلطان تی وی، اظهار کرد:  با توجه به اینکه رویکرد شبکه سلطان گفت و گوی بین مذاهب است می توان این رخداد را این اتفاق جدیدی دانست که در جهان کنونی از سوی شیعیان در حال رویش است و ریشه قرآنی دارد.

وی با بیان اینکه ادیان مشترکات فراوانی دارند که لازم است براساس این مشترکات با یکدیگر همزیستی داشته باشند، تصریح کرد: اخلاق یکی از مهمترین مقوله هایی است که بین اسلام و مسحیت مشترک است اما سطح دعوت و کمیت و کیفیت آن با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

مدیر شبکه بین المللی سلطان تی وی همچنین  معنویت را از دیگر نقاط مشترک ادیان عنوان کرد و گفت: حس و حال معنوی و دعا از جمله نقاط مشترک ادیان است که می توان در ارتباط با آن گفت وگو کرد.

وی با بیان اینکه نقاط مشترک ادیان موجب می شود که راه تعامل و گفت و گوی بین مذاهب باز شود، عنوان کرد: در این راستا غفلت بزرگی به وسعت بیش از هزار سال رخ داده و کمتر به وجوه مشترک پرداخته شده است و از این غفلت تکفیری ها بهره بردند تا اسلام را دین خشم و خشونت معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساندن پیام ناب اسلام به سراسر دنیا از شبکه سلطان

رساندن پیام ناب اسلام به سراسر دنیا از شبکه سلطان