مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-06پزشكي

سیگار با پوست و موی زنان چه می کند؟


سیگار کشیدن علاوه بر این که قلب را ضعیف می کند، بر روی ریه ها و استخوان تاثیر می گذارد، احتمال ناباروری و سکته مغزی را افزایش می دهد، عارضه مهم دیگری هم دارد و آن تغییراتی ناخوشایند در پوست و مو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برترین ها، سیگار کشیدن علاوه بر این که قلب را ضعیف می کند، بر روی ریه ها و استخوان تاثیر می گذارد، احتمال ناباروری و سکته مغزی را افزایش می دهد، عارضه مهم دیگری هم دارد و آن تغییراتی ناخوشایند در پوست و مو است.

آمار نشان می دهد که میزان سیگار کشیدن زنان در ایران در حال افزایش است و این مسئله به خصوص در مورد دختران و زنان جوان جدی است.

اگر شما هم از دسته زنان و دختران جوانی هستید که هشدار ها را جدی نمی گیرید و راحت سیگارشان را روشن می کنند، لطفا این مطلب را با دقت تا انتها بخوانید.

عوارض سیگار برای زن ها ده برابر بیشتر از مرد ها استمشکلات تناسلی جنسی جدای تمام عوارض قلبی، ریوی و عروقی است که در زنان سیگاری بر جای خود است.

عوارضی مانند سرطان پستان و مثانه بر قوت خود باقی است.

همه عوارضی که مرد ها دارند هم زن ها دارند؛ و باید بگویم که عوارض سیگار در زن ها ده برابر شدیدتر از مردان است.

خونریزی ماهانه در زنان سیگار ی تا 10 روزاگر ماه را 28 روز در نظر بگیریم، هفته اول می تواند عادت ماهیانه باشد و روز چهاردهم روز تخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار با پوست و موی زنان چه می کند؟

سیگار با پوست و موی زنان چه می کند؟