مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-06دانش

دانشگاه آزاد میزبان 35 درصد شهرستان های مجری برگزاری آزمون دکتری


رییس مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز آزمون دکتری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی میزبان 35 درصد شهرستانهای مجری آزمون دکتری امسال با ظرفیت 30 هزار نفر داوطلب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامتی داوطلبین عزیز در این آزمون، علاوه بر اعمال پروتکل های تعریف شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، دستور العمل ویژه ای هم از سوی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه برای برگزاری آزمون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد و واحدها ملزم به رعایت این دستورالعمل بودند.

در استان خوزستان به صورت ویژه ای به این موضوع پرداخته شد و مرکز نظارت و بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات هم مأمور نظارت بر برگزاری آزمون و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدها بودند.

وی با اشاره به تجربه گران بهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون های سراسری در طول چهل سال گذشته خاطرنشان کرد: در راستای این تجربه موفق هم اکنون مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به همراه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه یکپارچه بزرگ آزمون و آموزش را در کشور تشکیل داده است که با تجربه چهار دهه برگزاری آزمون، خود یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد میزبان 35 درصد شهرستان های مجری برگزاری آزمون دکتری

دانشگاه آزاد میزبان 35 درصد شهرستان های مجری برگزاری آزمون دکتری