مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06بين الملل

معترضان به خیابان های ایروان آمدند


خبرگزاری اسپوتنیک از ادامه اعتراضات علیه نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مخالفان نیکول پاشینیان ، نخست وزیر ارمنستان امروز بار دیگر به خیابان های ایروان، پایتخت این کشور آمده و علیه مواضع نخست وزیر کشوران دست به تظاهرات زدند.

لازم به ذکر است اعتراضات ارمنستان در اوایل فوریه در پاسخ به اقدام پاشینیان در اخراج چند مقام ارشد ارتش این کشور آغاز شده که از جمله مهمترین آنها می توان به اونیک گاسپاریان فرمانده ستاد کل و معاون وی تیگران خاچاتریان اشاره کرد.

گفتنی است، در پی واکنش تمسخرآمیز معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان به گفته های جنجالی پاشینیان در مورد عدم موفقیت موشک های اسکندر روسیه در جریان مناقشه قره باغ، بحران سیاسی در ایروان بالا گرفت که در نهایت به اخراج گروهی از نیروهای مسلح ارمنستان انجامید و در مقابل، نیروهای مسلح ارمنستان در بیانیه ای خواستار استعفای پاشینیان شدند.

در مقابل، نخست وزیر ارمنستان درخواست برای برکناری خود را تلاش برای کودتا خواند و از هواداران خود خواست تا به خیابان ها بیایند.

از سوی دیگر، مخالفان دولت پاشینیان نیز با برپایی موانع و کمپ های چادری در نزدیکی پارلمان خواستار استعفای وی از سمت نخست وزیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان به خیابان های ایروان آمدند

معترضان به خیابان های ایروان آمدند