مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-06پزشكي

پیشتازی فارس در ثبت داده های واکسیناسیون کرونا در سامانه های آماری


از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون، فارس در ثبت داده های مربوط به این بیماری، در بستر سامانه های اطلاعاتی پیشتاز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: داده های ثبت شده در این سامانه ها در یک سال اخیر، در مدیریت بهتر بیماری بسیار کارآمد بوده و توانسته مجموعه مدیریتی سلامت فارس را برای تصمیم گیری در این شرایط بحرانی یاری رساند.

مهرزاد لطفی ادامه داد: واکسیناسیون کرونا نیز در شرایط حاضر، یکی از اولویت های مهم نظام سلامت کشور و ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا محسوب می شود که لازم است تدابیر لازم برای اجرای موفق آن اندیشیده شود.

وی با تاکید بر رعایت دو اصل دقت و سرعت در ادامه واکسیناسیون کرونا در استان، پیش بینی بستر آماری برای ثبت صحیح داده های مربوط به افراد دریافت کننده و عوارض احتمالی را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد.

رییس دانشگاه با پیگیری میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته و بستری بیماران در بخش های عادی و ویژه، نسبت به خطر اوج گیری دوباره بیماری در استان، هشدار داد.

لطفی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، از اعضای ستاد خواست تا تدابیر لازم برای آمادگی مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان پیش بینی شده و برآورد فعالیت دو ستاد سلامت نوروز 1400 و ستاد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی فارس در ثبت داده های واکسیناسیون کرونا در سامانه های آماری

پیشتازی فارس در ثبت داده های واکسیناسیون کرونا در سامانه های آماری