مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-06دانش

کاشت 1200 اصله نهال در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی با حضور اعضای هیئت رییسه دانشگاه، شهردار منطقه 2 تبریز، - همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور اعضای هیئت رییسه دانشگاه، شهردار منطقه 2 تبریز، و دانشجویان کانون محیط زیست کاشت تعداد 1200 اصله نهال در سطح دانشگاه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی با حضور اعضای هیئت رییسه دانشگاه، شهردار منطقه 2 تبریز، جمعی از مدیران وکارکنان دانشگاه و دانشجویان کانون محیط زیست کاشت تعداد 1200 اصله نهال در سطح دانشگاه آغاز شد.

میر رضا مجیدی رییس دانشگاه ضمن تبریک روز درختکاری این روز را مناسبت مبارک و فرخنده ای دانست که درتقویم ملی کشورمان ثبت شده است و از اقدامات صورت گرفته در زمینه گسترش فضای سبز دانشگاه تمجید نمود.

مجیدی با اشاره به وسعت نهصد هکتاری دانشگاه تبریز و انجام حدود شصت هکتار عملیات فضای سبز تاکنون در دانشگاه این میزان فضای سبز را کم و ناکافی دانست و افزود: اکثر دانشگاه های دنیا دارای درختکاری و فضای سبز مطلوب هستند و لازم است با توجه به موقعیت جغرافیایی دانشگاه تبریز در سطح شهر تبریز با گسترش فضای سبز دانشگاه ضمن ایجاد زیبایی بصری در این قسمت شهر، نقش اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 1200 اصله نهال در دانشگاه تبریز

کاشت 1200 اصله نهال در دانشگاه تبریز