مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-06اقتصادي

طرح ساماندهی آبشار یاسوج؛ پیری که لباس جوان می پوشد!


رییس شورای شهر یاسوج در خصوص طرح جامع ساماندهی آبشار یاسوج گفت: 56 سال برای آبشار کار انجام نگرفت و حالا که این مکان گردشگری پیر شده می خواهند لباس جوان بپوشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهرداری یاسوج برای ساماندهی آبشار و پارک جنگلی یاسوج طرحی را در دست اجرا دارد که با اجرای آن بیش از 2 هزار شغل ایجاد می شود.

به گفته شهردار یاسوج، حجم سرمایه گذاری این طرح ها بیش از یک هزار میلیار  تومان خواهد بود.

اما طرح ساماندهی آبشار و پارک جنگلی یاسوج در ابتدای راه است و اقدام چندانی به وسیله مشاوران طرح صورت نگرفته و علی رغم دعوت معاون عمرانی استاندار، مشاوران با توجه به شرایط بیماری کرونا حاضر نیستند به یاسوج سفر کنند.

اما رحیم دهراب پور در این نشست آبشار یاسوج را به جوانی تشبیه کرد که در دوران جوانی کاری برای آن نکردند و حالا که پیر شده می خواهند لباس عروس برایش بدوزند.

رییس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه 56 سال برای آبشار کاری انجام نگرفت، افزود: شهردار یاسوج پاسخ دهد که چه چیزی از آبشار در تملک دارد که می خواهد ساماندهی کند.

وی بیان کرد: بخشی از آبشار در تملک آموزش و پرورش است، ضمن اینکه طرحی که شهرداری برای آبشار در دست انجام دارد مصوبه شورای شهر را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی آبشار یاسوج؛ پیری که لباس جوان می پوشد!

طرح ساماندهی آبشار یاسوج؛ پیری که لباس جوان می پوشد!