مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-06اقتصادي

برگزاری وبینار بازار اقتصادی میان دو کشور ایران و قزاقستان


رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ارتقای جایگاه اقتصادی گیلان گفت: باید برای تحقق جایگاه اقتصادی گیلان تعاملی بسیار خوب میان اعضا کمیته های تخصصی شورای هم خانواده صمت ایجاد و بر همین اساس وبینار بازارهای صادراتی بین المللی ایران و قزاقستان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش ظهر امروز در نشست جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برگزاری وبینار بازارهای صادراتی در حوزه بین المللی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته وبینار بازارهای صادراتی بین المللی ایران و قزاقستان طی هفته جاری با محوریت گیلان در رشت برگزارشده و این طرح برنامه بسیار می تواند به رشد اقتصادی استان کمک کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ارتقای جایگاه اقتصادی گیلان افزود: باید برای تحقق اینکار تعاملی بسیار خوب میان اعضا کمیته های تخصصی شورای هم خانواده صمت ایجادشده و برگزاری وبینار میان ایران و قزاقستان در گیلان می تواند تحولی بنیادی در توسعه روابط و راهبردی جدید در مبادلات تجاری دو کشور ایجاد کند.

رییس سازمان صمت گیلان با اذعان به اینکه حوزه خزر نقص مهمی توسعه سهم صادرات در کشور دارد، تصریح کرد: خروج از بخشی نگری با هم افزایی ظرفیت های اعضای شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت باید  راهبرد اصلی در حوزه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار بازار اقتصادی میان دو کشور ایران و قزاقستان

برگزاری وبینار بازار اقتصادی میان دو کشور ایران و قزاقستان