مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06اقتصادي

توزیع برنج تایلندی در همدان/شکر در بازار فراوان است


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه توزیع برنج برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان آغاز شده است، گفت: توزیع برنج تایلندی برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و جامعه کارگری استان در فروشگاه های بزرگ آغاز شده است.

- ایسنا/همدان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه توزیع برنج برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان آغاز شده است، گفت: توزیع برنج تایلندی برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و جامعه کارگری استان در فروشگاه های بزرگ آغاز شده است.

آقایار فراشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارگران فصلی و شهرداری و قالیبافان در اولویت دریافت برنج تایلندی با قیمت 12 هزار و 500 تومان قرار دارند.

وی با اشاره به توزیع برنج هندی، ادامه داد: برنج هندی با قیمت 18 هزار و 500 تومان برای کارگران و کارمندان نیز در حال توزیع است.

وی با تأکید بر اینکه شکر در بازار فراوان است، خاطرنشان کرد: شکر در بازار موجود است اما با دو نرخ به طوریکه قیمت شکر درب انبار دولت 11 هزار و 500 تومان و شکر مصرف کننده 8700 است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در همه فروشگاه ها و تعاونی های مصرف شکر وجود دارد، اضافه کرد: شکر در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع برنج تایلندی در همدان/شکر در بازار فراوان است

توزیع برنج تایلندی در همدان/شکر در بازار فراوان است