مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06اقتصادي

فعالیت 8 اکیپ در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ جریمه 5 میلیارد ریالی یک محتکر


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و گفت: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان ها آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

- داریوش جودکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح نوروزی در مرکز استان و شهرستانها از صبح تا ساعت 18 عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی در ادامه از جریمه 5 میلیارد ریالی احتکار لاستیک خودرو خبر داد و بیان کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان صمت مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار دو واحد لاستیک فروشی مبنی بر احتکار 740 حلقه لاستیک خودرو به ارزش بیش از 8 میلیارد و 514 میلیون ریال، پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جودکی عنوان کرد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار و اجرای تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت، مجموعا به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 960 میلیون و 150 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جریمه هر دو پرونده در شعبه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون 225 فقره پرونده احتکار با محکومیت بیش از 332 میلیارد و 620 میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که بیشترین پرونده ها به ترتیب احتکار مواد غذایی نظیر روغن ، برنج و شکر با بیش از 27 میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 8 اکیپ در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ جریمه 5 میلیارد ریالی یک محتکر

فعالیت 8 اکیپ در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ جریمه 5 میلیارد ریالی یک محتکر