مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06اقتصادي

فروشندگان: مرغ تنظیم بازاری نداریم؛ یا در صف بایستید یا گرانتر بخرید


مشاهدات میدانی حاکی از آن است که همچنان تنش در بازار مرغ وجود دارد و به نظر می رسد وعده مسولان مربوطه مبنی بر تامین بازار شب عید و کاهش قیمتها هنوز عملیاتی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که گفته شده قیمت مرغ بایستی در خرده فروشی های سطح شهر کیلویی 20 هزار و 400 تومان باشد و مراکز خرده فروشی از قطعه بندی کردن مرغ و فروش آن با قیمت های بالاتر خودداری کنند، اما مشاهدات میدانی حاکی از آن است که یا برخی از خرده فروشی ها مرغ کیلویی 20 هزار و 400 تومانی ندارند، یا با قیمت های بالاتر یعنی 28 هزارتومان، مرغ را عرضه می کنند یا اینکه همچنان اقدام به قطعه بندی کردن و فروش قطعات مرغ با قیمت های مختلف می کنند.

این در حالی است که چندی پیش مسئولان مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت وعده کاهش قیمت مرغ و عرضه آن با قیمت مناسب در بازار را داده بودند.

در بررسی های میدانی (روز شنبه 16 اسفند) برخی از فروشندگان به ایسنا گفتند که نتوانستند حواله مرغ تنظیم بازاری دریافت کنند و به همین دلیل مرغ 20 هزار و 400 تومانی ندارند.

برخی از آنها نیز بیان کردند که خودشان نیز مرغ را گرانتر از نرخ مصوب خریداری می کنند و به همین دلیل نمی توانند آن را کیلویی 20 هزار و 400 تومان بفروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان: مرغ تنظیم بازاری نداریم؛ یا در صف بایستید یا گرانتر بخرید

فروشندگان: مرغ تنظیم بازاری نداریم؛ یا در صف بایستید یا گرانتر بخرید