مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-06اقتصادي

پرداخت 6 میلیارد تومان اجاره بهاء به زلزله زدگان دنا


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 میلیارد تومان تسهیلات اجاره بهاء به زلزله زدگان شهرستان دنا پرداخت شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 میلیارد تومان تسهیلات اجاره بهاء به زلزله زدگان شهرستان دنا پرداخت شد.

حسین جنتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این مبلغ به عنوان قسط اول به زلزله زدگان در شهرستان دنا پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اجاره به زلزله زدگان از سوی دولت 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است اظهارکرد: 10 میلیون تومان به عنوان قسط اول به 600 خانوار زلزله زده پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون پرونده 2 هزار 800 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل تحویل و 200 نفر هم برای صدور پروانه و آغاز بازسازی ها به شهرداری معرفی شده اند.

جنتی با بیان اینکه در شهر سی سخت 682 واحد مسکونی نیازمند دریافت تسهیلات اجاره هستند، تصریح کرد: در مجموع واحدهای تخریبی یک هزار و 260 واحد و واحدهای تعمیری 2 هزار و 900 واحد هستند.

وی مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تخریب شده از زلزله در شهرها را 185 میلیون تومان و روستاها را 160 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: 100 میلیون تومان وام کم بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 میلیارد تومان اجاره بهاء به زلزله زدگان دنا

پرداخت 6 میلیارد تومان اجاره بهاء به زلزله زدگان دنا