مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-06سياسي

فارس، استانی وسیع در حوزه زیست بوم


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به اینکه استان بسیار متحول و وسیعی در حوزه تنوع زیستی داریم، گفت: ظرفیت مطالعه و پژوهش در حوزه تنوع زیستی بسیار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید ظهرابی در جلسه اختتامیه اولین کنفرانس ملی تنوع زیستی و اهدای جایزه مرحوم دکتر ولوی ضمن قدردانی از کمیته علمی و اجرایی کنفرانس اظهار داشت: آنچه ما از این کنفرانس آموختیم این بود که استان بسیار متحول و وسیعی در حوزه تنوع زیستی داریم، در این کنفرانس اقدامات و مطالعات بسیار ارزشمندی انجام شده که بخشی از آن جمع بندی و در این کنفرانس ارائه شد و دریافتیم که ظرفیت مطالعه و پژوهش در حوزه تنوع زیستی بسیار زیاد است.

وی افزود: تهدیدهای تنوع زیستی نیز در این کنفرانس نمود زیادی داشت،کنفرانس تنوع زیستی آسیب های فراوانی که به تنوع زیستی وارد شده و لزوم مدیریت با رویکرد حفاظت مشارکتی و دخیل کردن ذینفعان به همراه جریان سازی تنوع زیستی در تمام اجزای سیستم و افرادی که به طور مستقیم در بهره برداری و حفاظت از آن دخالت دارند را یادآور شد.

او ضمن ابراز خشنودی از فرصت ایجاد شده در اولین کنفرانس تنوع زیستی و اهدای جایزه دکتر ولوی گفت: این برنامه فاخر فرصتی برای مبادله تجربه و قدردانی از مقام شامخ دکتر ولوی به عنوان یکی از متخصصین بارز حوزه تنوع زیستی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس، استانی وسیع در حوزه زیست بوم

فارس، استانی وسیع در حوزه زیست بوم