مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-06اقتصادي

نظارتهای کرونایی فرودگاهها تشدید شد/ تست مجدد از مسافران خارجی


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تشدید نظارت های بهداشتی به دستور ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه پا خاسته است، اظهار کرد: اکنون در تمامی فرودگاه های به ویژه فرودگاه های بین المللی کشور، پروتکل های جدید به همراه کنترل و غربالگری بیشتر در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر، علاوه بر تستی که قبل از پرواز از مسافران گرفته می شود و مسافران ملزم به ارائه آن هستند، همچنین مسافرانی که از طریق پروازهای خارجی به فرودگاه های کشور می آیند، به خصوص از مناطقی که درگیر کرونای انگلیسی هستند، تست مجدد دیگری در فرودگاه های بین المللی از آن ها انجام می شود و تا اعلام نتیجه تست، تحت کنترل و نظارت باقی می مانند.

امیرمکری عنوان کرد: مسافرانی که نتیجه تست آن ها مثبت باشد به مراکز بهداشتی معرفی شده و آن دسته از افرادی که تست منفی داشته باشند، اجازه خروج از فرودگاه را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با یادآوری از شعار ACI مبنی بر تجربه سفر سلامت که در صنعت حمل ونقل هوایی جهان بر آن تأکید شده است، تصریح کرد: اکنون این شعار و اهدافی که برای آن تعریف شده، به دقت در فرودگاه های کشور رعایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارتهای کرونایی فرودگاهها تشدید شد/ تست مجدد از مسافران خارجی

نظارتهای کرونایی فرودگاهها تشدید شد/ تست مجدد از مسافران خارجی