مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-06اقتصادي

استاندار همدان: غار علیصدر تا پایان ماه رمضان تعطیل است


تعطیلی بازار به علت شیوع ویروس کرونا شایعه بوده و همچنان محدودیت ها بر اساس رنگ بندی اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید سعید شاهرخی امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: اعمال محدودیت های کرونایی همچنان بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند و بر اساس رنگ بندی شهرستان ها صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: همدان در یک هفته گذشته تغییری در رنگ بندی نداشته است و هم اینک شهرستان فامنین در وضعیت آبی و مابقی شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان با توجه به نوع رنگ بندی مشخص است بنابراین حوزه ها و فعالیت ها در همه این شهرها در پنج بخش ادارات، تجاری، خدماتی و بازرگانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ترددها تقسیم شده است که وضعیت سه گانه و نوع محدودیت های مرتبط، متناسب با روند بیماری در هر شهر تعیین و اعمال شود.

شاهرخی از صنوف و شهروندان خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند چرا که در صورت تغییر رنگ بندی به صورت اتوماتیک محدودیت های پیش بینی شده بازمی گردد.

وی از همه مسئولان، تریبون داران و رسانه ها خواست در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش مراجعه به بازار برای خرید نوروزی و افزایش سفر به علت در پیش بودن تعطیلات، مردم را به رعایت شیوه نامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: غار علیصدر تا پایان ماه رمضان تعطیل است

استاندار همدان: غار علیصدر تا پایان ماه رمضان تعطیل است