مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06سياسي

حضور پررنگ ائمه جمعه، روحانیان و گروه های جهادی در جمع زلزله زدگان سی سخت


امام جمعه باشت از حضور ائمه جمعه همراه با نماینده ولی فقیه استان در شهر سی سخت و بازدید منطقه ای خبر داد و گفت: در این بازدید بین مردم و منازل آنها حضور پیدا کردیم که نزدیک 6 ساعت این بازدید طول کشید و پای درد دل هایشان نشستیم و مشکلاتشان را بررسی کردیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه باشت از حضور ائمه جمعه همراه با نماینده ولی فقیه استان در شهر سی سخت و بازدید منطقه ای خبر داد و گفت: در این بازدید بین مردم و منازل آنها حضور پیدا کردیم که نزدیک 6 ساعت این بازدید طول کشید و پای درد دل هایشان نشستیم و مشکلاتشان را بررسی کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم عبودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره زلزله رخ داده در شهر دنا(سی سخت)، افزود: زلزله ساعت 22 و 5 دقیقه چهارشنبه شب 30 بهمن ماه رخ داد و بنابر گفته شاهدان عینی همزمان برق شهر سی سخت قطع شد، دقایقی پس از وقوع زلزله نیز بارش باران در این شهر آغاز شد و همین مساله نیز شرایط را برای ساکنان این شهر دشوارتر کرد.

وی تصریح کرد: در همان ابتدای حادثه که زلزله آمد و اطلاع رسانی شد، آنچه که ما اطلاع و خبر داریم این است که مسئولان استان، بویژه استاندار محترم و بقیه دستگاه ها از سپاه، بسیج و هلال احمر و نهادهای مردمی و گروه های جهادی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ ائمه جمعه، روحانیان و گروه های جهادی در جمع زلزله زدگان سی سخت

حضور پررنگ ائمه جمعه، روحانیان و گروه های جهادی در جمع زلزله زدگان سی سخت