مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-06اقتصادي

آزادی 1200 زندانی در کرمانشاه/ ششمین استان امن کشور هستیم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی 1200 زندانی در کرمانشاه در راستای اجرای طرح پایش زندانیان خبرداد وگفت: کرمانشاه در اجرای این طرح مقام دوم کشور را بدست آورده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی 1200 زندانی در کرمانشاه در راستای اجرای طرح پایش زندانیان خبرداد وگفت: کرمانشاه در اجرای این طرح مقام دوم کشور را بدست آورده است.

پرویز توسلی زاده در نشستی خبری که امروز(16 اسفند) برگزار شد، بااشاره به موفقیت کرمانشاه در اجرای طرح پایش زندانیان، اظهار کرد: در حالی حدود سه ماه پیش بخشنامه طرح پایش زندانیان به استان ابلاغ شد که ما انبوهی از زندانیان را در زندان مرکزی داشتیم که از مدت ها قبل گرفتار زندان شده بودند.

وی افزود: بخش عمده ای از این زندانیان را کسانی تشکیل می دادند که بخاطر جرائم کم اهمیت در زندان بودند و از طرف دیگر محکومان مالی نیز در زندان های استان بودند که توانایی مالی برای پرداخت محکومیت خود را نداشتند.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: براین اساس، این طرح را با هدف حل مشکل این دسته از زندانیان در استان در دستور کار قرار دادیم و با یک برنامه ریزی وارد عمل شدیم و آن را اجرایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1200 زندانی در کرمانشاه/ ششمین استان امن کشور هستیم

آزادی 1200 زندانی در کرمانشاه/ ششمین استان امن کشور هستیم