مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-06بين الملل

فرمانده اسراییلی: مرگ نظامیان خوشایندتر از اسارت آن ها است!


اظهارات یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مورد نگرانی بابت اسارت نظامیان این رژیم واکنش های گسترده ای در میان اسراییلی ها به همراه داشته است.

- فرمانده اسراییلی: مرگ نظامیان خوشایندتر از اسارت آن ها است! اظهارات یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مورد نگرانی بابت اسارت نظامیان این رژیم واکنش های گسترده ای در میان اسراییلی ها به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از فرماندهان یگان ویژه اغوز در ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با حادثه چند روز پیش در نزدیکی شفا عمرو در الجلیل اعلی که گروهی از فلسطینیان سلاح یک کماندوی اسراییلی عضو یگان او را گرفتند، گفت: نظامی که شرف نظامی خود یعنی سلاحش را نتواند حفظ کند، مستحق مرگ است! این فرمانده اسراییلی گفته اجازه نخواهد داد حتی یکی از نظامیان تحت امرش به اسارت گرفته شوند و در این صورت حتما آن شخص کشته می شود و دیدن جسد او بهتر از اسارتش است! روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز چند روز پیش به نقل از یکی از افسران تیپ گولانی آورده بود که او همیشه تاکید دارد سربازان اسراییلی باید به هر شیوه ای سلاح خود را حفظ کنند و اجازه ندهند به اسارت گرفته شوند و در صورت لزوم باید به قوه قهریه متوسل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده اسراییلی: مرگ نظامیان خوشایندتر از اسارت آن ها است!

فرمانده اسراییلی: مرگ نظامیان خوشایندتر از اسارت آن ها است!