مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-06سياسي

کاشت درخت در شهرستان گناوه متناسب با اقلیم این شهرستان باشد


اقدامات در زمینه کاشت درخت و توسعه فضای سبز در شهرستان با مطالعه دقیق و کامل متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوا صورت گیرد تا اهداف برنامه توسعه پایدار تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در آیین روز درختکاری با تقدیر از شهرداری ها و همه دستگاه هایی که در زمینه حفظ منابع طبیعی و بهبود سیما و منظر شهری در این شهرستان تلاش می کنند اظهار داشت: تلاش همه دست اندر کاران و دستگاه های مختلف در این زمینه قابل تقدیر است و امید است این تلاش ها با جدیت و سرعت بالا تداوم داشته باشد.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: توسعه منابع طبیعی و فضای سبز در شهرها و روستاها یکی از مؤلفه های اصلی برای زندگی بانشاط و شاداب محسوب می شود که در حیطه وظایف دستگاه های مرتبط به خصوص شهرداری ها و دهیاری ها قرار دارد و باید جهت گیری ها و رویکردها در سیما و منظر شهری ایجاد فضای شاداب و بانشاط باشد.

وی گفت: اقدامات در این زمینه بویژه کاشت درخت و توسعه فضای سبز در شهرستان با مطالعه دقیق و کامل متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوا این منطقه صورت گیرد تا اهداف برنامه های توسعه پایدار در بحث منابع طبیعی تحقق یابد.

مهرجو تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم زمینه مشارکت جدی مردم در کاشت و احیا و نگهداری منابع طبیعی و فضای سبز را فراهم کنیم و از مشارکت مردمی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت در شهرستان گناوه متناسب با اقلیم این شهرستان باشد

کاشت درخت در شهرستان گناوه متناسب با اقلیم این شهرستان باشد