مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-06پزشكي

ضرورت تغییر تعرفه های درمان اعتیاد/خروج پزشکان حاذق


دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با عنوان این مطلب که مراکز درمان اعتیاد در آستانه ورشکستگی هستند، بر ضرورت تغییر تعرفه های درمان اعتیاد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی غلامی، درباره تعرفه های درمان اعتیاد اظهارداشت: کانون درمانگران اعتیاد خواهان بازنگری کلی در تعرفه های مراکز درمان اعتیاد است و خواهان این هستیم که بیمه سلامت با احتساب تمام هزینه های مراکز درمان اعتیاد که شامل دارو، خدمات غیردارویی، حقوق پرسنل، استهلاک سرمایه و…، می شود تعرفه واقعی برای مراکز درمان اعتیاد تعیین کنند که با این شیوه عقب افتادگی هزینه های مراکز درمان اعتیاد و فراموشی این مراکز در طی سال های گذشته جبران شود.

غلامی اظهار کرد: حداکثر سقفی که بیمه سلامت برای افزایش تعرفه ها در نظر می گیرد 8 درصد است.

این عدد اصلاً مشکلات هزینه ای که مراکز درمان اعتیاد در طی این سال ها گریبانگیر آن بودند را جبران نمی کند و همچنان خطر خروج پزشکان حاذق از درمان اعتیاد و ورود افرادی که کار تخصصی شأن اعتیاد نیست و خدمت مناسبی به جامعه هدف ارائه نمی کنند پابرجا خواهد ماند.

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور با اشاره به تعرفه منطقی و قابل قبول برای مراکز درمان اعتیاد، گفت: با توجه به میزان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر تعرفه های درمان اعتیاد/خروج پزشکان حاذق

ضرورت تغییر تعرفه های درمان اعتیاد/خروج پزشکان حاذق