مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-06ورزشي

لطمه کرونا به بدنسازها


ورزش یکی از سیل های مهمی بود که تیرهای کروناویروس بر آن نشست و آن را با چالش های جدی مواجه کرد و یکی از رشته هایی که شاید بیشتر آسیب دید، بدنسازی و پرورش اندام بود.

- ایسنا/فارس ورزش یکی از سیل های مهمی بود که تیرهای کروناویروس بر آن نشست و آن را با چالش های جدی مواجه کرد و یکی از رشته هایی که شاید بیشتر آسیب دید، بدنسازی و پرورش اندام بود.

باشگاه های این رشته با ریزش شدید ورزشکاران مواجه شدند و ضربه زیادی به لحاظ مالی متحمل شدند.

چندماهیست که باشگاه ها بازگشایی شده اند اما هنوز مثل سابق رونق نگرفته اند و از طرفی با توجه به اینکه تمام مسابقات و تورنمنت ها لغو شد، همه ورزشکاران از لحاظ آمادگی جسمانی هم با افت مواجه شدند.

محمدعلی فرهنگ مهر به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهر شیراز، چندی پیش برای جبران بخشی از آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا به باشگاه های ورزشی، اعلام کرد که مجوز افزایش 30 درصدی شهریه به باشگاه ها داده شده، اما همین افزایش هم نمی تواند جبران کننده حتی نیمی از مشکلات آنها باشد.

فرهنگ مهر که همزمان با مسئولیت دولتی، رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام فارس هم هست، درباره وضعیت این رشته ورزشی به ایسنا گفت: همانطور که می دانید، کرونا کل ورزش و رشته های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطمه کرونا به بدنسازها

لطمه کرونا به بدنسازها