مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-06سياسي

پیگیری تفاوت حقوقی اعضای هیأت علمی در مجلس شورای اسلامی


نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و هم کمیسیون تلفیق باید نگاه ویژه به تفاوت حقوقی بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های وزارت بهداشت و سایر رشته ها داشته باشد.

- کمال علی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در با بیان اینکه این تبعیض در بین دو سطح هیأت علمی یعنی اعضا هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و اعضا هیأت علمی وزارت علوم کاملا چشمگیر و محسوس و در حد بی انصافی است.

وی با اشاره به اینکه به نظر من هیچ تفاوت دستمزد حقوقی نباید بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت علوم و تحقیقات باشد، خاطر نشان کرد: یک استاد وزارت علوم با سابقه استاد یاری و 15 سال سابقه بین 7 تا10 میلیون تومان حقوق دریافت کند و با همین سابقه یک استاد وزارت بهداشت و درمان بیش از 20 میلیون تومان حقوق دریافت کند که اعتقاد دارم حق اساتید و اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت هم باید مد نظر باشد و باید به این قشر پر تلاش کشور کمک و مساعدت بیشتری شود اما انتقاد من این است که نادیده گرفتن زحمات اساتید دیگر ظلم نابخشودنی به جامعه علمی کشور است.

علی پور بیان کرد: به نظر می رسد هم کمیسیون آموزش و تحقیقات و هم کمیسیون تلفیق باید نگاه ویژه به این امر مهم داشته باشند و همچنین نمایندگان در صحن علنی اهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تفاوت حقوقی اعضای هیأت علمی در مجلس شورای اسلامی

پیگیری تفاوت حقوقی اعضای هیأت علمی در مجلس شورای اسلامی