مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-06سياسي

کرونا همچنان در خوزستان می تازد


کرونا بیش از یکسال است که همسایه، هم خانه و هم سفره ما شده است با این وجود هنوز افراد زیادی هستند که شوخی شوخی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و کرونا جدی جدی جان آن ها و اطرافیانشان را می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رصد خبرهای یک هفته گذشته خوزستان بیانگر این است که آمار فوتی ها و بستری های کرونایی در این استان همچنان در صدر اخبار است، ویروسی که همچنان میان مردم این شهر دست به دست در حال چرخش است وقتی برای بار سوم خوزستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شده است یعنی زنجیره کرونا قطع نشده است.

با وجود این که اکنون اغلب مردم از چگونگی راه های پیشگیری از کرونا مطلع شده اند اما برگزاری مراسم عروسی و عزا حاکی از این است برخی یا هنوز نمی خواهند کرونا را باور کنند یا اینکه از وجود این ویروس منحوس بی اطلاع اند.

در هفته دوم اسفند ماه همچون هفته اول این ماه پر فراز و نشیب وضعیت قرمز کرونا و محدودیت های خاص این وضعیت بر استان خوزستان حاکم بود بنا بر اعلام ستاد استانی با تعطیل شدن اصناف و بازار به غیر از واحدهای صنفی گروه یک تلاش شد از تجمع و تردد مردم در سطح شهرها جلوگیری شود.

شرکت توزیع برق اهواز در 2 هفته گذشته تلاش کرد هر روز با قطع برق در ساعت 19 در مناطق پرتردد و بازارچه های اهواز از تردد و تجمع مردم در بازار و مناطق شلوغ جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان در خوزستان می تازد

کرونا همچنان در خوزستان می تازد