مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:052021-03-06اقتصادي

بازگشت به مدار تولید با همت دادستانی ایلام/ 40 کارگر به شغل قبلی خود بازگشتند


کارخانه آرد ایوان که به دلایل متعدد راکد مانده بود، با پیگیری و دستور دادستانی استان مشکلات آن مرتفع و فعالیت دوباره خود را از سرگرفت و 40 کارگر نیز که در این راستا از کار بیکار شده بودند به شغل قبلی خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارخانه آرد ایوان یکی از واحدهای تولیدی است که در زمینه تامین آرد فعالیت داشته اما یک سالی است که به دلیل مشکلات متعدد راکد مانده و امروز با ورود دادستان ایلام به چرخه تولید بازگشته است.

در دی ماه سال جاری با حضور جمعی از مسوولان دستگاه قضایی استان ایلام، مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام و شهرستان ایوان مشکلات سد راه تولید کارخانه تولید آرد این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به دنبال تلاش برای راه اندازی و احیای مجدد این کارخانه، جلسات متعددی در دادستانی مرکز استان ایلام برگزار شد و در این جلسات مشکلات این کارخانه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و با همکاری سازمان های مختلف این مشکلات مرتفع و با ارائه تسهیلات لازم این کارخانه آرد به چرخه تولید بازگشت.

سال 98 مسوولین و مدیران شهرک های صنعتی قول هایی به منظور فعال سازی دوباره این کارخانه و بازگشت 40 کارگر ایوانی به کارخانه را دادند که این قول ها از سوی مسوولین عملی نشد و امروز با ورود دادستان، این کارخانه دوباره فعال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به مدار تولید با همت دادستانی ایلام/ 40 کارگر به شغل قبلی خود بازگشتند

بازگشت به مدار تولید با همت دادستانی ایلام/ 40 کارگر به شغل قبلی خود بازگشتند