مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:052021-03-06بين الملل

مأموران مرزی آمریکا یکصدهزار مهاجر را در مرز مکزیک بازداشت کردند


مأموران مرزی ایالات متحده آمریکا در ماه میلادی گذشته نزدیک به یکصدهزار مهاجر را در مرز مشترک این کشور با مکزیک بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مأموران مرزی ایالات متحده در ماه فوریه حدود یکصد هزار مهاجر را در مرز مشترک این کشور با مکزیک بازداشت کردند که این رقم بالاترین رقم مهاجران بازداشت شده در عرض یک ماه از اواسط سال 2019 بشمار می رود.

این ارقام که پیش از این گزارش نشده بود، چشم انداز موج رو به افزایش مهاجران را در مرزهای جنوب غربی آمریکا نشان می دهد؛ به ویژه آنکه جو بایدن رییس جمهور کنونی و دموکرات ایالات متحده درصدد لغو برخی از سیاست های مهاجرتی و محدودکننده دوران رییس جمهور پیشین آمریکا است.

لازم به ذکر است که مجموع مهاجران بازداشت شده در ماه فوریه امسال بالاترین رقم بازداشت شدگان در ماه فوریه از سال 2006 بشمار می رود.

با افزایش شمار کودکانی که بدون والدین یا سرپرست قانونی وارد مناطق مرزی آمریکا می شوند، مقامات ایالات متحده در هفته های اخیر مجبور شدند که برای یافتن سرپناهی برای این کودکان گام های لازم برای واگذار کردن مسئولیت آنها به حامیان مالی در خاک ایالات متحده را سرعت ببخشند.

گفتنی است که شمار مهاجران بازداشت شده در ماه ژانویه حدود 7800 نفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموران مرزی آمریکا یکصدهزار مهاجر را در مرز مکزیک بازداشت کردند

مأموران مرزی آمریکا یکصدهزار مهاجر را در مرز مکزیک بازداشت کردند