مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 03:302021-03-06سياسي

چرا مردم دیگر پیام های کرونایی را جدی نمی گیرند؟


مدیرعامل ایلنا درباره چالش هایی که پس از گذشت یک سال از شیوع کرونا رسانه ها همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنند، معتقد است: اعتماد به رسانه ها، - تولید پیام های تکراری و بی اثر شدن پیام ها، از بحث های اساسی است که رسانه ها با آن مواجه اند.

مسعود حیدری ـ مدیرعامل ایلنا ـ در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که تلاش رسانه ها در یک سال گذشته تا چه میزان به مهار شیوع کرونا در کشور کمک کرده است؟ اظهار کرد: در ابتدای اعلام رسمی خبر ورود کرونا به کشور که اسفند ماه سال گذشته بود، رسانه ها تمام تلاش خود را کردند تا بازنمایی درست و دقیقی از تبعات و اثرات این بیماری داشته باشند و در حوزه های مختلف به مردم هشدار بدهند که با چه خطرات احتمالی مواجه خواهند بود.

این مسوول رسانه برخط در ادامه با یادآوری همبستگی مردم با رسانه ها در بدو ورود کرونا، اظهار کرد: در ابتدا همبستگی ملی خوبی شکل گرفت؛ شاهد آن هم این بود که در نوروز که یک ماه از شیوع کرونا گذشته بود، مردم به خوبی از پیام هایی که رسانه ها تولید می شد، تبعیت و مراعات می کردند.

منتهی رفته رفته در درجه اول به دلیل مسائل معیشتی ـ چراکه نگران بودند و بخشی از مشاغل آسیب دیدند و حرفه هایی تعدیل و نیمه تعدیل شدند و هنوز هم که هنوز است به روال عادی بازنگشته اند ـ و در درجه بعد بحث های اجتماعی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم دیگر پیام های کرونایی را جدی نمی گیرند؟

چرا مردم دیگر پیام های کرونایی را جدی نمی گیرند؟