مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 02:552021-03-05پزشكي

لزوم هدایت اضطراب ناشی از کووید-19 به سمت رفتارهای پیشگیرانه


پژوهشگران یک مطالعه با بررسی میزان رعایت رفتارهای پیشگیرانه مردم در برابر بیماری کووید-19 پیشنهاد کردند سیاستگذاران با هدایت اضطراب ناشی از بیماری به سمت مثبت و در مسیر بهبود رفتارهای پیشگیرانه، - پژوهشگران یک مطالعه با بررسی میزان رعایت رفتارهای پیشگیرانه مردم در برابر بیماری کووید-19 پیشنهاد کردند سیاستگذاران با هدایت اضطراب ناشی از بیماری به سمت مثبت و در مسیر بهبود رفتارهای پیشگیرانه، از بروز خستگی و اختلالات ناشی از اضطراب های مزمن در دوران بروز پاندمی و به نوعی رفتن به سمت بی تفاوتی های اجتماعی جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین و اصلی ترین راه کنترل بیماری کووید-19، از بین بردن زنجیره انتقال ویروس است.

هر چند نقش گسترده دولت و سیاست گذاران بهداشتی در اطلاع رسانی عموم مردم انکارناپذیر است؛ اما باید توجه داشت که رفتارهای پیشگیرانه و فرمان برداری عموم مردم از پروتکل های اعلام شده تحت تاثیر عوامل متعدد جسمی، روانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

اطلاع سیاست گذاران از وضعیت رفتارهای پیشگیرانه و فرمان برداری اجتماعی عموم مردم و استرس های تجربه شده آنها از بیماری در موج اول، برای برنامه ریزی های دقیق به منظور مهار بیماری بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هدایت اضطراب ناشی از کووید-19 به سمت رفتارهای پیشگیرانه

لزوم هدایت اضطراب ناشی از کووید-19 به سمت رفتارهای پیشگیرانه