مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-05اقتصادي

بازار مرغ در قم ساماندهی می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تلاش و پیگیری مسؤولان استان برای تزریق مرغ گرم مازاد دیگر استان ها به بازار مرغ قم برای ساماندهی این بازار خبر داد.

- محمود سیجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه این کارگروه، تنظیم بازار استان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید را در دستور کار دارد بیان کرد: ساماندهی بازار مُرغ، تأمین میوه شب عید و همچنین برخی کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و شکر در نشست های این کارگروه در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: متأسفانه در بحث مُرغ و در سطح کشور شاهد افزایش قیمت در روزهای اخیر و همچنین تشکیل صفوف طولانی برای دریافت مُرغ هستیم که البته برای ساماندهی این بازار، نشست هایی هم در سطح ملی انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: رصدها نشان می دهد که حتی در استان هایی که با مازاد تولید مرغ هم مواجه هستند، افزایش قیمت رُخ داده است که این مسئله جای سؤال دارد.

وی با اشاره به ارسال مازاد تخم مرغ تولیدی در قم در ماه های اخیر به دیگر استان ها برای ساماندهی بازار آن استان ها خاطر نشان کرد: اکنون انتظار می رود که استان های دارای مازاد تولید مرغ به کمک قم بیایند و در شرایطی که قم با وضعیت آبی کرونا یی با افزایش مسافران و زائران رو به روست و هم این که مناسبت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ در قم ساماندهی می شود

بازار مرغ در قم ساماندهی می شود