مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-05حوادث

جزییاتی از اقدام به هواپیماربایی مسیر اهواز به مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عملیات موفقیت آمیز سپاه حفاظت هواپیمایی در خنثی کردن توطئه هواپیمایی ربایی بدین شرح است: ساعت 22:10 پس از گذشت 20 دقیقه دقیقه از پرواز، - جزییاتی از ماجرای اقدام به هواپیماربایی مسیر اهواز به مشهد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، عملیات موفقیت آمیز سپاه حفاظت هواپیمایی در خنثی کردن توطئه هواپیمایی ربایی بدین شرح است: ساعت 22:10 پس از گذشت 20 دقیقه دقیقه از پرواز، یکی از مسافرین (بنام محمدحسین حقیقت منش فرزند 54 ساله، برگه ای را به مهماندار می دهد که بر روی آن عبارتی با مضمون من بمب گذاری شدم.

ریموت دست شخص دیگری هست و می گوید که این برگه را به امنیت پرواز برسان و بگو که هواپیما به آسمان اهواز برگردد.

پس از دریافت پیام تهدید، مسیول حفاظت پرواز تدابیری را به خلبان، مهمانداران و سایر اعضاء تیم امنیت پرواز ابلاغ می کند مهاجم پس از ناکامی، با یک قبضه سلاح کمری که بعد از دستگیری مشخص شد پلاستیکی است، به جلوی کابین مراجعه کرده و میگوید این هواپیما باید به آسمان اهواز برگردد و تهدید می کند که اگر ارتفاع کم شود یا هواپیما به زمین بنشیند، آن را منفجر می کنم.

سپس مهاجم زیپ کاپشن خود را پایین کشیده و یک جلیقه دست ساز انتحاری (با چند تکه چوب، چسب پهن و سیم برق) که بر تن داشته به سرتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از اقدام به هواپیماربایی مسیر اهواز به مشهد

جزییاتی از اقدام به هواپیماربایی مسیر اهواز به مشهد