مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 21:002021-03-05اقتصادي

سرمایه گذاری 98 میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 98 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اشتغال جامعه هدف توسط این نهاد و خیران انجام شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان یکی از اولویت های کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف است و در همین راستا سالیانه 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه کمیته امداد برای اشتغالزایی 4 هزار مددجو در سال جاری گفت: این نهاد با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و ارائه خدمات اثربخش به دنبال ایجاد درآمد اثربخش و اشتغالزایی برای مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی و توانمندسازی از اولویت های کمیته امداد در اشتغالزایی محسوب می شود، افزود: با همین نگاه بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت به ویژه فعالان کسب و کار، جهادگران کارآفرین، ظرفیت کاریابی و خیران کارآفرین از اولویت های اصلی این نهاد در این بخش است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغالزایی و فراهم کردن فرصت های شغلی مناسب برای مددجویان تحت حمایت، متأثر از سیاست ها و راهبردهای کلان کشوری این نهاد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 98 میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان

سرمایه گذاری 98 میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان