مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-05اقتصادي

کدام کشورها به صف واکسیناسیون با واکسن چینی پیوستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استفاده از واکسن کرونا به یکی از معضلات دنیا تبدیل شده است زیرا میزان تولید در مقایسه با میزان تقاضا بسیار کمتر است.

- چین با در اختیار داشتن چند واکسن موثر علیه کرونا به کشورهای جهان برای کمک به کنترل همه گیری کمک می کند و محموله های واکسن کوید 19 را به دست آنها می رساند؛ به تازگی نیز واکسن چین به چند کشور جدید رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، استفاده از واکسن کرونا به یکی از معضلات دنیا تبدیل شده است زیرا میزان تولید در مقایسه با میزان تقاضا بسیار کمتر است.

از طرف دیگر کشورهای صنعتی به احتکار واکسن روی آورده اند و دسترسی دیگر کشورهای جهان به واکسن را محدود کردند، در این بین چین با در اختیار داشتن چند واکسن موثر علیه کرونا به کشورهای جهان برای کمک به کنترل همه گیری کمک می کند و محموله های واکسن کوید 19 را به دست آنها می رساند؛ به تازگی نیز واکسن چین به چند کشور جدید رسیده است.

* عراق واکسن های کووید 19 اهدایی چین وارد عراق شد؛ در مجموع 50 هزار دوز واکسن اهدا شده توسط دولت چین روز سه شنبه وارد عراق شد.

وزارت بهداشت عراق گفت این واکسن ها به طور رایگان در تمام مناطق به مردم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها به صف واکسیناسیون با واکسن چینی پیوستند؟

کدام کشورها به صف واکسیناسیون با واکسن چینی پیوستند؟