مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-05ورزشي

گواردیولا: کی امضا دادم که تاریخ را از نو بنویسم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پپ گواردیولا مفتخر است که در جایگاهی قرار دارد که می تواند تبدیل به اولین سرمربی لیگ برتر، پس از سر الکس فرگوسن شود، - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در حال نزدیک شدن به کسب افتخاری دیگر در جهان فوتبال است، هر چند می گوید از نو نوشتن تاریخ هرگز اولویت او نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پپ گواردیولا مفتخر است که در جایگاهی قرار دارد که می تواند تبدیل به اولین سرمربی لیگ برتر، پس از سر الکس فرگوسن شود، که به فاصله یک فصل عنوان قهرمانی در لیگ برتر را پس گرفته است.

سرمربی کاتالان سیتی اما می گوید که رکوردها هیچوقت برای او اولویت نداشته اند.

منچسترسیتی که در تلاش برای کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در لیگ برتر است، در هفته های اخیر 21 پیروزی پیاپی در تمامی رقابت ها به دست آورده و چنان پر قدرت در برابر حریفان ظاهر شده که به نظر می رسد هیچکس یارای ایستادگی برابر آنها را ندارد.

در صورتی که سیتی موفق شود امسال جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر ببرد، گواردیولا به سومین عنوان قهرمانی در استادیوم اتحاد خواهد رسید و تنها 12 ماه پس از تسلیم عنوان قهرمانی به لیورپول، جام را از آنها پس خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواردیولا: کی امضا دادم که تاریخ را از نو بنویسم؟

گواردیولا: کی امضا دادم که تاریخ را از نو بنویسم؟