مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-05بين الملل

پاسخ ایران به اتهام رژیم صهیونیستی در مورد حادثه برای یک کشتی


تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل خاطرنشان کرد: اتهام زنی اسراییل به ایران در مورد انفجار کشتی اسراییلی در دریای عمان، بی اساس است؛ - تل آویو مسئول عواقب هرگونه اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی خود خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به کشتی آن رژیم در خلیج عمان را بی اساس خواند و به جهان نسبت به عواقب اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی اسراییل هشدار داد.

مجید تخت روانچی روز جمعه با ارسال نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد، اتهام اسراییل را مبنی بر اینکه ایران عامل حمله اخیر به کشتی اسراییلی در خلیج عمان بوده است، بی اساس خواند و آن را رد کرد.

وی تاکید کرد: ویژگی های این حمله نشان می دهد که توسط بازیگرانی انجام شده است که سیاست های شرورانه و اهداف نامشروع خود را تعقیب می کنند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اظهار کرد: هدف اسراییل از ایراد اتهام به ایران، تلاشی برای مظلوم نمایی و منحرف کردن اذهان از جنایات اسراییل در منطقه است.

تخت روانچی تصریح کرد: دنیا باید نسبت به این واقعیت هشیار باشد و با مسئول شناختن اسراییل به خاطر ماجراجویی های نظامی اش به آن یادآوری کند که مسئول عواقب هرگونه اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ایران به اتهام رژیم صهیونیستی در مورد حادثه برای یک کشتی

پاسخ ایران به اتهام رژیم صهیونیستی در مورد حادثه برای یک کشتی