مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-05بين الملل

حمایت کاخ سفید از تعدیل برخی اختیارات جنگی رییس جمهور آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا حدود یک هفته بعد از صدور دستور یک عملیات نظامی در شرق سوریه علیه گروه ها مقاومت، - سخنگوی کاخ سفید از جایگزین کردن برخی از اختیارات رییس جمهور آمریکا برای استفاده از قوای نظامی در منطقه غرب آسیا حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا حدود یک هفته بعد از صدور دستور یک عملیات نظامی در شرق سوریه علیه گروه ها مقاومت، از جایگزین کردن برخی اختیارات جنگی رییس جمهور آمریکا حمایت کرد.

این موضع گیری بعد از آن انجام شده که تیم کین و تاد یانگ ، دو نماینده مجلس سنای آمریکا طرحی فراحزبی ارائه کرده اند که خواستار سلب اختیار از رییس جمهور این کشور برای استفاده از نیروی نظامی در منطقه غرب آسیا است.

جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید جمعه گفت بایدن متعهد به همکاری با کنگره است تا اطمینان حاصل کند چارچوب هایی محدود و خاصی جایگزین مجوز های فعلی برای استفاده از قوای نظامی می شوند، به گونه ای که بتوان از آمریکایی ها در برابر تهدید های تروریستی محافظت کرد و همزمان به جنگ های ابدی خاتمه داد.

اقدام جو بایدن در صدور مجوز حمله به تأسیسات مورد استفاده گروه کتائب حزب الله در شرق سوریه با انتقاد قانونگذاران هر دو حزب اصلی آمریکا همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کاخ سفید از تعدیل برخی اختیارات جنگی رییس جمهور آمریکا

حمایت کاخ سفید از تعدیل برخی اختیارات جنگی رییس جمهور آمریکا