مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-05اقتصادي

بزودی بازار مرغ در قزوین، متعادل خواهد شد


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ظرف چند روز آینده بازار مرغ در استان قزوین متعادل خواهد شد، عرضه مرغ منجمد در شهرستان ها شروع شده و در شهرستان قزوین نیز در حال حاضر در دو فروشگاه عرضه می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمید رضا عزتی، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این که قزوین، یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است، اظهار کرد: علاوه بر تأمین نیاز استان قزوین، همواره بخشی از  مرغ مورد نیاز بازار استان های دیگر  را نیز در سال های گذشته  استان ما تأمین کرده است.

وی افزود: امسال  آمارها نشان می دهد که  جوجه ریزی ما که در سال گذشته  27 میلیون قطعه بوده تا به امروز از مرز 28 میلیون و 400 هزار قطعه گذشته است یعنی روند تولید مرغ روند مثبتی بوده است.

وی ادامه داد: بنا بر دستور ستاد تنظیم بازار،  تا زمانی که مرغ مورد نیاز استان تأمین نشود، مجوزی برای صدور مرغ به استان های دیگر صادر نخواهد شد.

عزتی با بیان این که بعد از هماهنگی دستگاه های دولتی و همکاری بخشی از مرغداران  روند عرضه مرغ در استان بهتر شده است، گفت:  در طی چهار روز گذشته عرضه مرغ، از 80 تن در روز شروع شده و امروز 104 تن مرغ به ستاد تنظیم بازار تحویل داده شده که با نظارت سازمان صمت در بین مصرف کنندگان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی بازار مرغ در قزوین، متعادل خواهد شد

بزودی بازار مرغ در قزوین، متعادل خواهد شد