مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-05سياسي

اعلام برگزیدگان جایزه مهرگان در حوزه محیط زیست


برگزیدگان جایزه مهرگان در حوزه محیط زیست امروز اعلام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه مهرگان، هیأت داوران دکتر علی یخکشی را به اتفاق آرا به عنوان شخصیت برگزیده دوره های چهاردهم و پانزدهم جایزه مهرگان علم انتخاب کرد و شایسته دریافت تندیس مهرگان علم و لوح تقدیر برای یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست دانست همچنین دکتر هایده شیرزادی را به اتفاق آرا به عنوان شخصیت تقدیرشده جایزه مهرگان علم انتخاب کرد و شایسته دریافت لوح تقدیر برای یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست دانست.

هیأت داوران جایزه مهرگان تشکل برگزیده را جمعیت دیده بان طبیعت شاهرود انتخاب کرد و نخستین تشکل تحسین شده هیأت داوران انجمن دوستداران محیط زیست و طبیعت کَلمُرز ، دومین تشکل تحسین شده هیأت داوران: انجمن سبز چیا اعلام کرد.

نخستین تشکل تقدیرشده جایزه مهرگان علم، انجمن دوستداران دماوندکوه و دومین تشکل تقدیرشده جایزه مهرگان علم جمعیت دوستداران محیط زیست-طبیعت یاران اصفهان شناخته شد.

هیات داوران کتاب برگزیده را مارهای ایران نوشته مهدی رجبی زاده دانست و نخستین کتاب تحسین شده هیأت داوران دیوارها را برداریم.

مجموعه عکس کودک و طبیعت به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته پوریا قلیچ خانی و دومین کتاب تحسین شده هیأت داوران فواید تالاب ها نوشته هنریک مجنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان جایزه مهرگان در حوزه محیط زیست

اعلام برگزیدگان جایزه مهرگان در حوزه محیط زیست