مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05بين الملل

دومین شکایت از ترامپ در ارتباط با حمله به کنگره آمریکا


یک قانون گذار دموکرات دومین پرونده شکایت علیه رییس جمهور سابق آمریکا به اتهام تحریک حمله به کنگره این کشور را تنظیم و به دادگاه تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اریک سوالوِل قانون گذار دموکرات آمریکایی از دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا و برخی از نزدیکان او در ارتباط با حمله به کنگره شکایت کرده است.

این شکواییه که علاوه بر ترامپ، پسر ارشد او و رودی جولیانی ، وکیل شخصی ترامپ را به تحریک برای شورش متهم کرده دومین شکواییه مهمی است که با هدف پاسخگو کردن ترامپ و نزدیکان او به دلیل نقش آفرینی در حمله به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه مطرح شده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی اِن اِن ، سوالول که یکی از مدیران استیضاح دوم ترامپ در ماه گذشته بود، در این پرونده، شخص ترامپ، پسر ارشدش و رودی جولیانی وکیل شخصی او را به تحریک برای شورش متهم کرده است.

در این پرونده که به دادگاه فدرال حوزه واشنگتن دی سی تحویل شده، آمده است: به طور خلاصه، متهمان، افراد اوباش را متقاعد کردند که اتفاقی در حال وقوع است که خشونت را توجیه می کند و سپس این اوباش را با فراخوان به اقدام فوری به کنگره گسیل کرد .

سوالول همچنین می نویسد: ترامپ مستقیماً خشونت در کنگره را به برانگیخت و سپس نظاره گر حمله به ساختمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شکایت از ترامپ در ارتباط با حمله به کنگره آمریکا

دومین شکایت از ترامپ در ارتباط با حمله به کنگره آمریکا