مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-05اقتصادي

توزیع هزار تُن مرغ منجمد در بازار استان قم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از توزیع همزمان گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های استان برای رفع کمبود موجود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری که امروز و پس از برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با خبرنگاران گفت و گو می کرد با بیان این که اهمیت موضوع ساماندهی بازار مرغ سبب تشکیل جلسه این کارگروه در روز جمعه شد اظهار کرد: باید گفت مرغ در بازار استان تأمین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم سپس به ضرورت افزایش بازرسی و نظارت در حوزه توزیع و همچنین مشارکت بیشتر مردم در ساماندهی بازار مرغ اشاره و بیان کرد: مرغ تنظیم بازار باید حتما در مسیر خود مصرف شود، اما متأسفانه گزارش ها نشان می دهد که بخشی از این مرغ از سوی مردم به رستوران ها و کنتاکی ها تحویل داده می شود.

غضنفری توزیع مرغ منجمد را در کنار توزیع مرغ گرم به عنوان اهرم کمک کننده به تعدیل این بازار دانست و اذعان کرد: تاکنون سهمیه 200 تُن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 15 هزار و 500 تومان به استان قم اختصاص داده شده و در ادامه پیگیر هستیم تا حداقل 800 تُن دیگر نیز به استان تخصیص داده شود.

وی افزود: بر این اساس فروشگاه ها موظف می شوند تا تلفیقی از مُرغ گرم و منجمد را به مردم ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار تُن مرغ منجمد در بازار استان قم

توزیع هزار تُن مرغ منجمد در بازار استان قم