مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05بين الملل

روسیه: زمینه برای حل مساله هسته ای ایران فراهم شد


نماینده روسیه در آژانس اتمی با اشاره به منتفی شدن اقدام علیه ایران، یادآور شد: «صدور قطعنامه ممکن بود منجر به تشدید غیرقابل کنترل تنش ها شود، - نماینده روسیه در آژانس اتمی با اشاره به منتفی شدن اقدام علیه ایران، یادآور شد: صدور قطعنامه ممکن بود منجر به تشدید غیرقابل کنترل تنش ها شود، اما اکنون میدان برای تلاش های دیپلماتیک گشوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائمی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: زمینه برای تلاش های دیپلماتیک به منظور حل و فصل اختلافات پیرامون مساله هسته ای ایران فراهم شد.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز(جمعه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: انگلیس، آلمان و فرانسه، رسما در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که پیش نویس قطعنامه خود درباره ایران را به رای گیری نمی گذارند.

وی با بیان اینکه منطق و عقل سلیم چیره شد، افزود: صدور قطعنامه ممکن بود منجر به تشدید غیرقابل کنترل تنش ها شود، اما اکنون میدان برای تلاش های دیپلماتیک گشوده شده است.

دفتر نمایندگی دائمی روسیه در سازمان های بین المللی وین نیز روز گذشته در توییتی به نقل از سخنان اولیانوف در نشست شورای حکام نوشت: باید حداکثر تلاش های دیپلماتیک صورت گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: زمینه برای حل مساله هسته ای ایران فراهم شد

روسیه: زمینه برای حل مساله هسته ای ایران فراهم شد