مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05پزشكي

خدمات سه هزار شنوایی شناس به مردم


رییس انجمن شنوایی شناسان ایران، گفت: سه هزار شنوایی شناس در حال خدمت به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر یزدی، افزود: انجمن شنوایی شناسان ایران با بیش از 3 هزار شنوایی شناس فارغ التحصیل از 12 دانشگاه علوم پزشکی کشور به عنوان اعضا این انجمن مفتخر است در تمام شهرستان ها و شهرها در حیطه های مختلف شنوایی شناسی اعم از پیشگیری، تشخیص و توانبخشی در مراکز خصوصی، دولتی، خیریه و بهزیستی، مشغول خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به روز جهانی شنوایی با شعار مراقبت از شنوایی برای همه ، اظهار داشت: انجمن شنوایی شناسان ایران در سال 71 به عنوان اولین تشکل حقوقی این انجمن توسط مؤسسین آن که اکنون از پیشکسوتان هستند تأسیس شده است.

هیئت مدیره هفتم و فعلی این انجمن با همدلی فعالیت رسمی خود را در اوایل آبان 98 با شعار مدیریت مشارکتی و خرد جمعی آغاز کرد.

یزدی افزود: در ابتدای مسیر نیاز به تعیین خط مشی و نقشه راه و هدف گذاری نهایی وجود داشت که باید برنامه ریزی ویژه مانند بهره مندی از تجربیات و ظرفیت های مشورتی در قالب بهره مندی از نظرات مشاورین عالی، ساختارسازی و سازماندهی ارکان و امکانات این انجمن، آسیب شناسی و دریافت مطالبات به روز اعضا، چالش زدایی در قالب مکاتبات متعدد با نهادها و دستگاه ها، ارائه ابزارهای حمایتی در این مسیر تدارک دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات سه هزار شنوایی شناس به مردم

خدمات سه هزار شنوایی شناس به مردم