مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-05سياسي

مردم و خیرین همیار کمیته امداد باشند


امام جمعه ایلام با بیان اینکه  کمیته امداد، نهادی برای حمایت از افراد مظلوم و بی بضاعت در کشور است، گفت: مردم و خیرین هم در این راه باید همیار و کمک کار این نهاد مقدس در امر خدمات رسانی به محرومان جامعه باشند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه  کمیته امداد، نهادی برای حمایت از افراد مظلوم و بی بضاعت در کشور است، گفت: مردم و خیرین هم در این راه باید همیار و کمک کار این نهاد مقدس در امر خدمات رسانی به محرومان جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ی این هفته، اظهار کرد: عید مبعث بزرگترین عیدی است که خداوند متعال به انسان ها ارزانی داشته است، در آیه 164 سوره آل عمران فلسفه بعثت بیان شده است، در این آیه اشاره شده است که خداوند متعال، منت گذاشت بر مومنین هنگامی که پیامبری را از جنس خودشان در بین آنان برانگیخت و بعثت نبی مکرم اسلام(س) نعمت بزرگی است که خداوند متعال بر انسان عرضه داشته است.

وی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که ما پیامبر اکرم(ص) را در میان شما مبعوث کردیم که شما را از وضعیتی که دچار آن شده بودید نجات دهد، آیات الهی را بر شما تلاوت کند و حکمت و اخلاق بیاموزد، تزکیه کند، هر چند قبل از این در گمراهی آشکار بودید، قبل از دین مبین اسلام در جامعه آن روز، عدالتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و خیرین همیار کمیته امداد باشند

مردم و خیرین همیار کمیته امداد باشند